Подаване на валидно оплакване. Компанията в този казус е получила няколко оплаквания във Facebook, касаещи липсващ кабел за устройства, реализирани в пазарната мрежа. Предвид това, че компанията бе завербувала Online Digital Services да следи социалните мрежи за разговори, в които се споменава нейното име, оплакванията са били прихванати отрано. Предвид валидността на оплакванията, ODS предложи изпълняване на задължението като най-добро възможно решение. Компанията се свърза директно с всяко лице, публикувало оплакване, извини се за причиненото неудобство и достави липсващите кабели за няколко дни. В допълнение към кабелите, компанията добави и ваучер за подарък при бъдещи покупки. В отговор, реакцията на компанията бе посрещната с одобрение, и проблемът който можеше да се превърне в PR кошмар, бе решен и отстранен бързо. Освен това, прихващайки оплакванията навреме, компанията имаше възможност да добави липсващите кабели в кутиите, които вече са били подготвени за изпращане, предотвратявайки по този начин допълнителни проблеми.

 

 

В този казус, един индивид е регистриран като заподозрян за престъпление, извършено в един от големите градове в югоизточната част на САЩ. Историята завладя местната новинарска медия и се появи също така на нейния уеб сайт. В крайна сметка, за престъплението бе задържан друг заподозрян, но всеки път когато бе потърсено името на клиента, това на „заподозряното лице” излизаше сред първите резултати. За голямо съжаление на клиента, името на първоначално заподозреният така и не бе споменато при приключването на случая, така че липсва история, потвърждаваща оправдаването му. Историята на това лице остана в първите резултати при търсене и накрая се превърна в тенденциозна тема на разговор, когато потенциални клиенти биха потърсили информация за него. Осъзнавайки че историята ще го следва вечно, освен ако не предприеме действия, клиентът ангажира Онлайн Диджитъл Сървисис да избута компромата от първите страници на търсещите машини. Съобразявайки се с факта, че нанасящата удар върху репутацията на клиента история е била в новинарски сайтове с голям трафик, стратегията на Онлайн Диджитъл Сървисис се съсредоточава върху интензивна кампания по създаване на статии, съобщения за печата и бели книги, както за да бъде изместена новината, така и за да се изтласка напред бизнес профила на клиента. Стратегията започна да се отплаща малко след началото на прилагането и, благодарение на техниките за оптимизация за търсещи машини, приложени от ODS. Докато новото съдържание започна да си проправя път нагоре към страниците с резултати на търсещите машини, уеб сайтът на клиента, който досега не е бил оптимизиран, започна да регистрира нарастване на броя на посещенията, както и обаждания във връзка с виждания и мнения на клиента върху теми, изложени в неговите бели книги и статии. Новинарската история бе изместена от първите страници на търсещите машини в рамките на няколко месеца. ODS продължава да предоставя наблюдение и SEO услуги за клиента.

 

 

Собственикът на клиниката е лекар, собственик на имот за отдаване под наем, от който наскоро е изгонил наемател за неплатен наем. В тона на заплахите, които е отправил, в случай че бъде изгонен, наемателят започнал да публикува лъжливи и провокативни коментари в ревю секциите на локалните директории. При все че част от негативното съдържание беше от най-общ характер, имаше няколко конкретни коментара, които бяха както вредни, така и явно неверни. След като бе ангажирана да се справи със ситуацията, Online Digital Services установи, че клеветническото съдържание може и би трябвало да бъде премахнато по юридически съображения. Използвайки широката си партньорска мрежа, ODS успя осъществи контакт с публикувалия негативните коментари, с оглед да го убеди да свали клеветническите ревюта от сайтовете, или да посрещне правни мерки. Лицето се съгласи и премахна всички клеветнически ревюта в рамките на една седмица. Друго негативно съдържание бе свалено от първите страници на търсещите машини, с помощта на комбинация от съобщения за печата, ново съдържание и информативни статии, генерирани под емблемата на медицинското заведение.   

 

 

Тази компания бе поставена на прицел от страна на неполучил одобрение за заем клиент, за който той е чувствал, че отговаря на условията. Неодобрението е базирано на комбинация между финансовия статус на клиента и затегнатите изисквания за заем от страна на заемодателя. Компанията на прицел реагира прилежно при обработването на заявлението, без да дава обещания за одобрение. Въпреки това, клиентът поведе кампания от негативни публикации на различни уеб сайтове блек листване на фирми. Предвид тежкия трафик през тези сайтове и доверието в тях, негативното съдържание, което няма никаква почва, започна да се показва на първите страници с резултати на търсещите машини, когато името на компанията е използвано като дума за търсене. Усещайки въздействието на негативното съдържание след намаляване на трафика към сайта си, компанията ангажира Online Digital Services, за да отвърне на атаката. Приложеният в действие план, бе разделен на две части; първата се изразява в изтриване на колкото е възможно по-голяма част от невярното негативно съдържание от уеб сайтовете. Втората част от плана включва създаване и маркетиране на ново съдържание, което да измести негативните публикации, които ще останат неизтрити от челните страници на търсещите машини. Online Digital Services, поддържа служебни отношения с част от сайовете, успя да постигне премахване на негативното съдържание от тях, докато няколко, който имат установена политика изрично срещу премахването на постове, независимо от степента на тяхната неточност, успя да измести негативното съдържание от първите страници на търсещите машини, в рамките на три месеца, спечелвайки си изключително доволен клиент. ODS бе ангажирана от компанията да следи за ново негативно съдържание, която тя прави до този момен.
 

Copyright 2014, All Rights Reserved